Stratégia

Minőség

Marketing

PROFIT

Múltunk

Volt szerencsénk jelen lenni a magyar online marketing születésekor: első ügyfeleink elképzelhetetlen technológiai fölénnyel rendelkeztek konkurenciájuk felett. Több mint két évtizede vezetjük ügyfeleinket a siker felé, segítjük elérni az álmaikat, formába önteni a márkájukat.


Kifejezetten büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleinknek a legnehezebb pillanatokban sem engedjük el a kezét, szolgáltatásainknak minden esetben része a részletes konzultáció, és a folyamatos, aktív kapcsolattartás –

a projektek eredményes lezárása után is.

 

Projektjének státuszát bármikor,
online ellenőrizheti.

Miben vagyUnk mások?

Számos szabadúszóval, kisebb-nagyobb marketingvállalattal, ügynökséggel találkozhat a piacon. Sajnos az a tapasztalatunk, hogy nagyon könnyű csalódást keltő, vásárlókat nem hozó „szakértőket” kifogni.

 

NEM EGYSZEMÉLYES, 12 HETES TANFOLYAMOT VÉGZETT „MARKETING-KIVITELEZŐ” VAGYUNK.

MINDEN PROJEKTEN OLYAN (BELSŐS ÉS KÜLSŐS TAGOKBÓL ÁLLÓ) CSAPATTAL DOLGOZUNK, AKIK TÖKÉLETESEK AZ ADOTT CÉL HATÉKONY MEGVALÓSÍTÁSÁRA

 

AZ ORSZÁGBAN AZ ELSŐK KÖZÖTT, 1995-BEN KÉSZÍTETTÜK AZ ELSŐ HONLAPUNKAT. 

25 ÉV TAPASZTALATÁT TUDJUK MUNKÁRA FOGNI ÜGYFELEINK MÁRKAISMERTSÉGE, FORGALMÁNAK NÖVELÉSE ÉRDEKÉBEN

 

MINDIG A NAGYOBB KÉPET NÉZZÜK: FOLYAMATOKBAN ÉS STRATÉGIÁKBAN GONDOLKOZUNK. EGYEDÜLÁLLÓ INFORMATIKAI RENDSZEREK TÁMOGATJÁK AZT, HOGY AZ ELŐRE TERVEZETT MUNKAFOLYAMATAINK ÓRAMŰPONTOSSÁGGAL HALADJANAK, ÍGY MINDEN ÜGYFELÜNKET KIEMELKEDŐ SZÍNVONALON TUDJUK KISZOLGÁLNI

 

AZ ONLINE KÖRNYEZET FOLYAMATOSAN VÁLTOZIK. ÉPPEN EZÉRT CSAK AZ ELMÚLT HÁROM HÓNAPBAN TÖBB SZÁZEZER FORINTOT KÖLTÖTTÜNK KÉPZÉSRE, OKTATÁSRA. 

A TRENDEKET, ESZKÖZÖKET, MÓDSZEREKET, ALGORITMUSOK VISELKEDÉSÉT FOLYAMATOSAN FIGYELJÜK

 

Szerintünk a marketing nem egy weboldal. Nem egy arculat. Nem egy hirdetés. Nem egy poszt.
A marketing STRATÉGIA. Megfontolt lépések egymásutánja, melynek végén a látogatóból elégedett vásárló lesz.

 

Akiknek mÁr segítettünk

A MI Otthonunk – folyóirat online verzió
ABoltokBoltja
Adrienne Gyógykuckó Algologie
Alkony Pannónia Biztosítás
A-ZS.HU
Belvárosi Színház
Bognár Ferenc –  duguláselhárítás
Csiziredőny
Dr. Farkas Tibor – szexuálpszichológia
Európai füzetek
Játékkalauz webáruház
Foldatoy webáruház Fruttanatura
Gyarmathy Lívia filmrendező Happy Kids International Hevér Zoltán rendező
Home Program
Interarc

 

Párbeszéd az emberért
Petneházy Horse Center
Pingvin Kindergarten
PR Herald
Remény a leukémiás gyerekekért
Rent 2 Own
RS-Components
Sárkányvár Playground Sikerindikátor
Sky Magazin / Média Technika Szalay Zoltán rajzfilmkészítő SZIKOMA 1999
SZIKOMAT 2000
Trionfilm
Tünde Zsoltai belsőépítész Zebra film
Zoltán Sróf autókonstruktőr

 

International Star Registry Interoperett
Jankovics Marcell rendező
Játéktár webshop
Joe Horváth thai-chi
Krizbai Judit filmrendező
Luxury VIP Residence
Magic Management
Magyar Ágnes dramaturg
Magyar Építőművészet folyóirat
Magyar Fimlaboratórium
Magyar Iparművészet folyóirat
Magyar Művészeti Akadémia
Magyar Operatőrök Társasága
Media Guide – THE BIG BOOK
Mikkamakka Playground
Open Gates Hungary
OTP Lakástakarékpénztár
Pannóniafilm

 

Milyen célokat szeretne elérni?
Legyen mondjuk 250 milliós éves forgalom?

250 MILLIÓS

 

forgalmat nem lehet összehozni egy rozoga marketing gépezettel

 

Szakterületeink szolgáltatásaink

Hiszünk abban, hogy a teljes marketing terület egy kézben tartásával jelentősen jobb eredmények érhetőek el. Ezért fektettünk komoly energiát abba, hogy minden részterületen legyen belsős, vagy külsős szakemberünk.

 

STRATÉGIA
MÁRKASTRATÉGIA FELFEDEZÉS ÉS KUTATÁS FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY MÁRKASTRATÉGIA ÉS FELÉPÍTÉS POZÍCIONÁLÁS
TARTALOM STRATÉGIA
MARKETING KAMPÁNYOK

 

ARCULAT ÉS DIZÁJN
MÁRKAÉPÍTÉS ÉS ÚJJÁÉPÍTÉS
LOGÓ ÉS MÁRKARENDSZEREK
ARCULATI KÉZIKÖNYV
KOMMUNIKÁCIÓ
TERMÉKCSOMAGOLÁS
IKONOGRÁFIA

 

DIGITÁLIS FEJLESZTÉS
WEBOLDALFEJLESZTÉS
WEBSHOP FEJLESZTÉS
FELHASZNÁLÓI FELÜLET
PROTOTÍPUS KÉSZÍTÉS
EGYEDI KERETRENDSZEREK
TARTALOMKEZELŐ RENDSZER
KÖZÖSSÉGI MÉDIA KEZELÉS
ÜGYFÉLKAPCSOLATI RENDSZEREK
VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZEREK

 

TARTALOMFEJLESZTÉS
SZÖVEGÍRÁS
KÉPSZERKESZTÉS
ILLUSZTRÁCIÓ
GRAFIKAI MUNKA

 

„Általános szabály, hogy induló vállalkozásnál az árbevétel minimum 10-20%-át kell(ene) marketingre fordítani.”

forrás: hvg.hu

Egy 250 millió forgalmú vállalkozásnak tehát 

25-50 milliót kell(ene) költenie marketingre.

 

Egy marketing szakember átlagos havi bérköltsége (a profession.hu szerint):

 

536.843 Ft

Mennyibe fog ez kerülni és
mennyi időt vesz igénybe?

A teljes befektetés

Várhatóan egy ilyen léptékű, komplex projekt szakmai díjai és költségei körülbelül 700 000 és 950 000 forint közötti egyszeri, és havi 250 000 forintos ismétlődő befektetést jelentenek. Amennyiben webáruházzal is kiegészül a feladat, úgy annak formájától (fizetős vagy csak bemutató) és a feldolgozásra kerülő tartalomtól (tétel és kategóriaszám, elkészítendő tartalmak mennyisége lásd fotózás, szövegírás) függően annak árával emelkedik.
Ez a hirdetési költségek kivételével tartalmazza az összes felmerülő költséget, munkadíjakat. Az elszámolás projekt és mérföldkő alapon történik.
A részletes feladatlistát és árkalkulációt személyes megbeszélés után készítjük el, ami pontosan tartalmazza a szükséges teljesítéseket és határidőket.

Mérföldkövek és feladatok

I. ÜTEM
Alapos tervezés

Ez a lépés marad ki a legtöbb esetben: az alapos tervezés. Ebben a fázisban a mi legfontosabb feladatunk aprólékosan megismerni a megrendelő célközönségét, annak motivációit, hogy olyan arculatot és stratégiát választhassunk ki, ami a legnagyobb és legjobb hatást váltja majd ki a jövőbeni ügyfelekből.

 

Kutatás és Stratégia

Megismerjük célközönségét, és kutatást végzünk arról, mi az, ami motiválja őket a vásárlásra. Ennek megfelelően alakítjuk ki a kommunikációs és a marketingstratégiát. Ha alaposak vagyunk, nem kell két év múlva újabb honlapot készíttetnie.

Feltáró beszélgetés


Egy többórás interaktív beszélgetés során Önnel együtt meghatározzuk a legfontosabb paramétereket és közös nevezőre jutunk a célokkal kapcsolatban. Kialakítjuk az elsődleges és másodlagos célközönségét, megpróbálunk az ő fejükkel gondolkozni, mi az, amit ők értékelnek, hogyan tudjuk a figyelmüket megragadni.

 

Kutatás

 

Megismerkedünk a feltáró beszélgetésen meghatározott célközönség pontos igényeivel, motivációival. A konkurencia lépéseit, ajánlatait is behatóan tanulmányozzuk, hogy minden információ a rendelkezésünkre álljon a további tervezéshez.

 

Stratégiai Tervezés

Az összegyűjtött információk alapján meghatározzuk a főbb irányvonalakat. Hogyan kommunikáljunk? Milyen értékajánlatokat emeljünk ki? Milyen benyomást keltsen a márka? Az összegyűjtött információk alapján meghatározzuk a főbb irányvonalakat. Hogyan kommunikáljunk? Milyen értékajánlatokat emeljünk ki? Milyen benyomást keltsen a márka?

Irányvonal Választás

Egy rövid, személyes megbeszélés keretében prezentálunk három irányvonalat. Átbeszéljük, melyik irányban mi a szimpatikus, mi az, ami nem, és kiválasztjuk azt az egyet ami alapján az arculatot kialakítjuk majd.

 

Összefoglaló Dokumentum

Egy részletes dokumentumban összefoglalunk mindent, amit az előző lépések során megtudtunk. Erre alapozva fogjuk megalkotni a márka identitását, hangulatát. A teljes projekt kivitelezése alatt, illetve az elkövetkező években is aranyat fog érni ez a dokumentum.

Márkaidentitás kialakítása

 

Logótervezés

Logó és színpaletta, elsődleges és másodlagos betűtípus elkészítése.
5 különböző alapkoncepció + 2 kör revízió
2 alkalmazási bemutató minta
A végleges mű digitálisan kerül átadásra, nyomdai felhasználásra alkalmas minőségben vektoros és raszteres formátumban egyaránt.

 

Arculati kézikönyv

Részletes dokumentum, ami bemutatja az arculati elemeket és azok helyes és esztétikus használatát.

 

Webdizájn

Megtervezzük a weboldal arculati elemeit, a főbb oldalak elrendezését, stílusát, színpalettáját, kinézetét.

II. ÜTEM
Online jelenlét

A legtöbb konkurensünk rögvest ezzel kezd. Nálunk ez csak a második lépés.

Felépítjük azt a virtuális környezetet, ahol a leendő webhelye tökéletesen tud majd funkcionálni. A részletes tervek alapján elkészítjük a lapokat és feltöltjük tartalommal.
A közösségi-média fiókok is átesnek egy alapos ráncfelvarráson.
 
Webhely létrehozása
Kialakítjuk a webhelyhez tökéletes, személyre szabott működési környezetet (tárhely, szerver), és elvégzünk minden olyan beállítást, ami szavatolja a hosszútávú megbízható működést.

Tárhely és infrastruktúra


Nem minden tárhely egyforma: tapasztalatunk alapján kiválasztjuk és finomhangoljuk azt a tökéletes tárhely környezetet, ami a webhely megbízható otthonául fog szolgálni. Megvásároljuk és telepítjük, beállítjuk a szükséges keretrendszereket, bővítményeket, domaineket. Olyan tartalomkezelő rendszert alakítunk ki, ami segítségével Ön is kényelmesen, egyszerűen tud apró módosításokat végrehajtani szükség esetén.

 

Biztonság

A webhelyet megvédjük a kártevőktől, hacker támadásoktól, jogosulatlan belépéstől. Titkosítjuk a honlap és a felhasználó közötti adatforgalmat annak érdekében, hogy a felhasználók adatai mindig biztonságban legyenek, a böngészők pedig biztonságosnak nyilvánítsák az oldalt.
Webjog és GDPR

Elkészítjük a webhelyéhez szükséges webjogi nyilatkozatok mintáit, illetve gondoskodunk az oldal GDPR megfelelősségéről. Fel kell hívnunk figyelmét, hogy nem végzünk ügyvédi tevékenységet, az általunk biztosított minták nem minősülnek jogi tanácsadásnak.
Weboldal elkészítése, feltöltése

Feltöltjük a weboldalt tartalommal, létrehozzuk a különböző lapokat, kategóriákat, menüket. Megszerkesztjük a képeket és elvégezzük a szövegírást. Elkészítjük az interaktív űrlapokat, illetve gondoskodunk a kiemelkedő keresőoptimalizálásról is.
Tartalomkészítés

A márkastratégiával összhangban elkészítjük a honlapon megjelenő összes szövegrészt, legyen az bemutatkozás, termékbemutató adatlap, vagy bármilyen más tartalom. Az arculatnak megfelelően elvégezzük a képek szerkesztését is, hogy minden tökéletes összhangban legyen.
Szerkezet Összeállítása

Az elkészült szövegek és képek behelyezésre kerülnek az első ütemben megálmodott szerkezetekbe, az oldalak összekapcsolásra kerülnek, kialakul a webhely.
Ergonómia és Felhasználói Élmény

Különösképp ügyelünk a weboldal ergonómiai kialakítására: az érdeklődőnek gyorsan és logikusan meg kell találnia a keresett információt, nem veszhet el a menüpontok között. A felhasználói élmény maximalizálása érdekében gondoskodunk a gyors betöltődésről is.
Keresőoptimalizálás

Rendkívül fontosnak tartjuk a keresőoptimalizálást, ezért az utolsó morzsáig optimalizáljuk az oldal szerkezetét, tartalmát és még a nem látható részeit is a minél jobb google helyezés érdekében.
Közösségi Média
Fiókok ráncfelvarrása

A márkastratégiával összhangban elkészítjük a honlapon megjelenő összes szövegrészt, legyen az bemutatkozás, termékbemutató adatlap, vagy bármilyen más tartalom. Az arculatnak megfelelően elvégezzük a képek szerkesztését is, hogy minden tökéletes összhangban legyen.
Új fiókok létrehozása

Facebook
Youtube
Twitter
Pinterest
Instagram
Google Business
Finomhangolás

A fiókok beállításait finomhangoljuk a maximális elérés és interakció érdekében. Minden fiókhoz külön-külön, az arculati kézikönyvnek megfelelő kinézetű és méretű profilképet, borítóképet készítünk, valamint 3-3, különböző típusú posztot készítünk és elhelyezzük.
Ikonok, dobozok beépítése weboldalba

……………..

III. ÜTEM
Ügyfél-szerzés

Az ügyfélszerző folyamatok, marketingrendszerek, értékesítési tölcsérek felépítésük után a vállalkozás egyik legfontosabb eszközévé fognak válni: általuk biztosítható a kiszámítható ügyféláramlás és a régi ügyfelek vásárlási kedvének növelése.  
Marketing megoldások

A már megtervezett stratégiákba illően kulcsrakészen elkészítünk két olyan állandó kampányt, folyamatot, ami az érdeklődőket megszólítja, majd több lépésen keresztül vásárlásra ösztönzi. Ez a vállalat egyik legértékesebb eszköze lesz.

Kampányok és Értékesítési Tölcsérek Megtervezése

Megtervezzük pontosan azokat a folyamatokat, melyek során az érdeklődőből ügyfél lesz. Milyen hirdetésekkel találkozzon? Milyen kapuoldalra (landing oldalra) kerüljön? Hogyan építsünk bizalmat? Hogyan vegyük rá az első vásárlásra? És a másodikra?

 

Kampányanyagok Legyártása

Beállításra kerül a CRM, azaz az ügyfélkapcsolati rendszer, amiben az érdeklődők kezelése zajlik majd. Elkészítjük a kialakított folyamathoz szükséges elemeket: teljesen új oldalakat a weboldalon, hirdetéseket, automatikus emaileket, promóciós anyagokat, hírleveleket. Az elkészítendő elemek pontos körét a közösen egyeztetett kampánystratégia határozza meg.
Katalógusok

A meglévő katalógusokat (vagy helyettük új katalógusokat) grafikailag áttervezzük, összhangba hozzuk a kialakított stratégiákkal és arculattal. Az elkészült művet nyomdai és digitális terjesztésre is előkészítjük.

Esettanulmányok

Csiziredőny

A KIHÍVÁS Alig 1 hónap alatt kellett gyakorlatilag a nulláról felépíteni a kivitelező cég teljes on-line megjelenését. MEGVALÓSÍTÁS A beszállítói honlapok áttanulmányozásával kezdődött a munka, mely alapján kialakult a kommunikálandó tartalom. Logó volt, így ahhoz igazítottuk a teljes arculatot. A témában mintegy 3.000 illusztráció került letöltésre. Elkészült az összes felület, fiók, a honlap, 300 kreatív, 134 db poszt a Facebookra, 145 db az Instagramra, 22 blog bejegyzés. EREDMÉNY Két hét alatt 46 ezer elérést produkált a facebook lap, a cég azóta sem látszik ki a munkából.
media guide referencia csiziredony 1920x1080
media guide referencia accosmetics 1920

ACCOSMETICS

A KIHÍVÁS
Adva volt egy távol-keleti beszállító, akinek a termékpalettája magyarországi forgalmazásához kellett segítenünk az online marketinges háttér biztosításával. A megrendelő gyorsan akart indulni, de nem sok tartalom állt rendelkezésünkre, így arculat sem.

MEGVALÓSÍTÁS
Az angol nyelvű beszállítói honlap alapján kialakult a kommunikálandó tartalom. Kérés volt az összes nagy hazai árportállal az integráció lehetőségének kialakítása továbbá erőteljes e-mail marketing, CRM-mel. A megrendelő az arculatban az arany-fekete színvilágot kérte alkalmazni. A témában mintegy 1.000 termék és site illusztráció, valamint angol nyelvű tartalom került letöltésre, majd magyarításra. Speciális elvárás volt eltérő árak megadásának lehetősége vásárlóknak, viszonteladóknak (ezen belül is eddigi forgalmuktól függő százalékos kedvezményeik megadásával).

EREDMÉNY
Egy hónap alatt készen állt a működőképes webáruház (MAGENTO), tesztelve, olyan megoldással, hogy a megrendelő is legyen képes új termékekkel bővíteni, akciózni a kínálatot.

Luxury szalonok

A KIHÍVÁS A szalonok minden on-line (angol-magyar honlapok, közösségi média, hírlevelek, adwords kampányok) és off-line (árlisták, világítótábla, szórólapok, kreatívok) marketing anyagainak elkészítését és folyamatos gondozását kaptuk feladatul. MEGVALÓSÍTÁS A megbízás ideje alatt közel 4.000 illusztrációt dolgoztunk fel, a kreatívok arculata igazodik az évszakokhoz, eseményekhez. Létrehoztunk 2 új honlapot, 2 webshopot,  havi rendszerességgel küldjük ki a hírleveleket, az adatbázis gondozzuk. Kialakítottuk az új közösségi média felületeket és a meglévőkkel együtt folyamatosan töltjük napi 3-4 poszt publikálásával, illetve megosztásával.  EREDMÉNY A közös munka mindkét fél megelégedésére több mint 3,5 éve töretlenül folyik.
media guide referencia luxury 1920
1080x630 MG poszt header 2

M L M
hálózatépítői portálok

A KIHÍVÁS
Évtizedek óta töretlen az igény az MLM hálózatépítők részéről a csapatukkal való megfelelő kommunikáció és a csapattagjaik segítése a külső kommunikációban.

MEGVALÓSÍTÁS
Hírlevél rendszer, csapat és egyéni honlapok, adatbáziskezelés, crm, ügyféllezárás, blog.

EREDMÉNY
Tucatnyi MLM csapatnak segítettünk a csapatépítésben és termékforgalmazásban saját fejlesztésű keretrendszerünkkel.

Rólunk mondták

Kidolgozott, részletes projektterv, bárcsak minden projektünk ilyen gondossággal készülne!

Szabó László
KOMMUNIKÁCIÓS IGAZGATÓ
MTVA – MTVA.HU ÉS E-CARD PROJEKT

Gratulálok, örülök hogy Te vagy a marketingesünk. Köszönöm a hozzáállásod!

Szaszkó Tímea
TULAJDONOS
LUXURY SZÉPSÉGSZALONOK

Tetszett a pontosság, hogy mindenre találtunk megoldást, a kreativitás, és a profizmus.

Tóth Erika
TULAJDONOS
ACC COSMETICS

Hogyan tovább?

Feltételek

Jelen felsorolás csupán egy példa a sok szolgáltatás közül, azonban ez alapján nagyjából körvonalazódik, hogy mi minden kell a szakszerű on-line marketing eredményességéhez. A végleges szolgáltatási díjak, feladatok és határidők a megrendelő meglévő kampány elemeire és jövőbeni igényeire szabva részletes megbeszélés után kerülnek meghatározásra.

Szerződéskötéskor 33% előleg fizetendő, a maradék összeg mérföldkövek átadásakor, arányosan kerül kiszámlázásra, teljesítés igazolást követően.

Extra, ad-hoc feladatok teljesítéséhez kiegészítő (mini-projekt) megállapodás megkötésének lehetőségét biztosítjuk. Ennek hiányában az elvégzett munka óradíjon kerül kiszámlázásra.

A Marketing hírlevél

olyan, mint a

pókháló

az email marketing olyan mint a pokhalo 1
Olyan, mint a CSAPDA

pillanatokon belül rabbá ejt
Olyan, mint a VÉNUSZ légycsapója:

becsábítja a vevőket
Olyan, mint a HADITERV:

előre precízen kiszámított
Olyan, mint a JÓ CSALI A HORGON:

nem tud ellenállni

Az évek, évtizedek folyamán hány emberrel találkoztál, hány ügyfeled, vendéged vagy csak érdeklődőd volt, hány partnerrel álltál kapcsolatban?

communication-3671503
images 381937

A kapcsolataid jönnek-mennek, az ügyfelek besétálnak, majd kisétálnak, vagy a termékeddel, szolgáltatásoddal boldogan, vagy anélkül. Van aki visszatér, van aki elfelejt téged és
kámforrá változik.

Tudtad, hogy fajlagosan sokkal OLCSÓBB és GYORSABB újra vásárlásra ösztönözni azt, aki egyszer már vásárolt tőled?

jaguar-1076201_640

mennyi profitot termel neked a címlistád, ami az aranybányád?

kiszámoltad?

gold

MI LENNE, HA ügyfeleidet, vevőidet, partnereidet rendszeresen elérhetnéd, ráadásul:

FOND még szorosabbra a kapcsolatot a vevőiddel a járvány alatt

Éreztesd velük, hogy

számíthatnak rád
gondolsz rájuk
őértük vagy

ereztesd ugyfeleiddel hogy szamithatnak rad

KOMMUNIKÁLJ

MOST

Alkalomból az elkövetkezendő hetekben nem lesz hiány

NOVEMBER 27.

BLACK FRIDAY

NOVEMBER 29.

ADVENT KEZDETE

MG DMpromo advent 01

DECEMBER 8.

MIKULÁS

DECEMBER 24.

KARÁCSONY

DECEMBER 31.

SZILVESZTER

NOVEMBER 27.

BLACK FRIDAY

MG DMpromo advent 01

NOVEMBER 29.

ADVENT KEZDETE

DECEMBER 8.

MIKULÁS

DECEMBER 24.

KARÁCSONY

DECEMBER 31.

SZILVESZTER

KOMMUNIKÁLJ

RENDSZERESEN

Küldj ajándék kuponkódot az ügyfeleid, vásárlóid névnapján, születésnapján!

red 967997 1920

Ha szállodát, panziót üzemeltetsz, akkor a vendégeknek névnapjukon, születésnapjukon ajándékkupont küldhetsz.

wooden heart 3077104
wooden heart 3077104

Kombináld ezt a módszert a névnapi, születésnapi üdvözlet küldéséhez.

Ha autószervized van, akkor küldj emlékeztetőt a forgalmi lejártáról vagy az időszaki szerviz időpontjáról!

mustang 2338377 640

Kombináld ezt a módszert a névnapi, születésnapi üdvözlet küldéséhez.

mustang 2338377 640
placeholder
Ha ajándéktárgyat forgalmazol, akkor készíts ajándék küldőt a látogató névnapjára ütemezve, amivel ajándékot tud küldeni bárki bárkinek!
Ha esküvőszervező vagy, akkor lepd meg apró figyelmességgel a fiatal párt a házassági évfordulón!
canva 79
43146183 1163514807152786 3047553594598359040 o
Ha könyvelő vagy, minden határidőre előre akár több évre be tudsz állítani emlékeztetőt (a könyvelési anyagot le kell adni, az áfát be kell fizetni, negyedéves áfa bevalláshoz kéred összekészíteni az anyagokat)

Építs közösséget
dm levél, körlevél, hírlevél segítségével

email marketing 01 1

Adunk hozzá egy olcsó, mindig topon lévő titkárnőt,
felépítjük és elkészítjük helyetted a teljes email-marketingedet.

Mindössze 7 egyszerű lépés

Mi tervezel?
száguldani vagy araszolgatni?

pontiac 4850448 640 1 1
vw 4120364 640 1

MIÉRT JÓ EZ NEKEM?
Összefoglaljuk 4 pontban

A leveleid

  1. profi módon megírt üzeneteket fognak tartalmazni
  2. egységesek, konzekvensek lesznek
  3. ha van arculatod (logód, színvilágod, betűtípusod), az vissza fog köszönni bennük – olvasói “aha élmény” – rád ismernek
  4. képeket is tartalmaznak
  5. célbaérnek
  6. el lesznek látva a szükséges gdpr hivatkozásokkal (leiratkozás, céges adatok, link az ÁSZF-edre, adatkezelésidre)
 

A profi címlista ismérvei:

  1. meglévő címeid egy helyen meglesznek, akár cetliken tároltad eddig őket, akár a mobilodban vagy a levelező rendszeredben
  2. kapsz GDPR konform, válogatott címeket
  3. a címlistád tartalmazni fog plusz ismérveket az e-mail címen kívül is (pl. potenciális vásárló, már vásárolt, csak érdeklődő)
  4. gyűjtheted a kapcsolataidat aszerint, hogy mire kattintott, leiratkozott
  5. lesz egy mini-CRM-ed
  6. bármikor felhasználhatod újabb kampányokra

A profi titkárnőd

  1. MINDIG rendelkezésedre áll, SOHA nem beteg
  2. 24 órában dolgozik neked, SOHA nem megy szabadságra
  3. ellenőrizned sem kell, MINDENT megcsinál, ahogy kérted
  4. MINDENT észben tart, semmit nem felejt el
  5. OLCSÓ, cafeteriát sem igényel
  6. soha nem nyűgös, mindig JÓKEDVŰ

A kapcsolat státuszát folyamatosan látod, a lezárásig

  1. Tudni fogod kivel milyen szinten áll az üzlet
  2. Értesítést fogsz kapni ha valaki érdeklődik
  3. Emlékeztetőt fogsz kapni ha valakit meg kell keresned
  4. Rögzíteni tudod kikkel jött össze az üzlet és kikkel nem

Koncentrálhatsz a munkádra, a vállalkozásodra

 

Tudtad, hogy létezik egy
profi reklám-titkár?

Mi lenne, ha adnánk egyet örökbe?

Aki bemutatja, Te mit csinálsz, miben vagy jobb
napi 24 órát heti 7 napot dolgozik
nem megy el sörözni a haverokkal
Rábeszéli a vevőket a vásárlásra
ajándékot küld fontos ügyfeleidnek, fontos alkalmakra
Emlékeztet téged is a határidőkre
visszacsábítja a vevőket újabb vásárlásra
intelligens
Betartatja a határidőket az ügyfelekkel
egyszerre több ezer ügyféllel is foglalkozik
sosem fáj a feje
sosem beteg a gyereke
sosem megy szabadságra
figyeli, hogy mit reagálnak a vevők
udvariasan beszedi a kintlevőségeket
vonzó a külseje

és a konkurenciát iriggyé teszi


Az ügyfeleid, vendégeid, partnereid

Tudják, hogy

gondolsz rájuk?

Számíthatnak rád?

Ő értük
vagy?

rock climbing 5715707
placeholder

Nem megy a bolt, pedig ezerrel hirdetsz?

Tudod mi a reklámzaj?
Miért nem hallanak meg?

óriási reklámzaj van!

Az egyik legértékesebb marketing kincsed:

a címlistád

Az egyik legértékesebb marketing kincsed

a címlistád

mennyi profitot termel neked, kiszámoltad?

NINCS CÍMLISTÁD?

NEM ÉRSZ RÁ ÖSSZEGYŰJTENI?

MEGMUTATJUK, HOGYAN LESZ!

 

ADUNK EGYET!

diary-01

KOMMUNIKÁLJ

RENDSZERESEN

Küldj ajándék kuponkódot az ügyfeleid, vásárlóid névnapján, születésnapján!

red 967997 1920

Ha szállodát, panziót üzemeltetsz, akkor a vendégeknek névnapjukon, születésnapjukon ajándékkupont küldhetsz.

wooden heart 3077104
wooden heart 3077104

Kombináld ezt a módszert a névnapi, születésnapi üdvözlet küldéséhez.

Ha autószervized van, akkor küldj emlékeztetőt a forgalmi lejártáról vagy az időszaki szerviz időpontjáról!

mustang 2338377 640

Kombináld ezt a módszert a névnapi, születésnapi üdvözlet küldéséhez.

mustang 2338377 640
placeholder
Ha ajándéktárgyat forgalmazol, akkor készíts ajándék küldőt a látogató névnapjára ütemezve, amivel ajándékot tud küldeni bárki bárkinek!
Ha esküvőszervező vagy, akkor lepd meg apró figyelmességgel a fiatal párt a házassági évfordulón!
canva 79
43146183 1163514807152786 3047553594598359040 o
Ha könyvelő vagy, minden határidőre előre akár több évre be tudsz állítani emlékeztetőt (a könyvelési anyagot le kell adni, az áfát be kell fizetni, negyedéves áfa bevalláshoz kéred összekészíteni az anyagokat)

Megváltoztak a hangsúlyok

A koronavírus terjedése és az ennek következtében bevezetett korlátozások jelentős változásokat idéztek elő a vásárlói szokásokban, így a marketingünket is célszerű ehhez igazítani. 

A járványhelyzet okozta bizonytalanság csillapításában kiemelt szerepet játszik a vevőkkel folytatott közvetlen kommunikáció, tehát érdemes nagyobb hangsúlyt helyezni a direkt marketing eszközeire. 


Elsősorban nem az értékesítés, sokkal inkább a kapcsolattartás és a kapcsolatépítés a feladat. 

Ennek alapját a hűségprogramokban és a CRM rendszerekben regisztrált vásárlói adatbázisok adhatják. 

Ezek – megfelelő információtartalom esetén – azt is lehetővé teszik, hogy szegmentáltan kommunikáljunk, tehát egyenüzenetek helyett az érdeklődési körüknek megfelelő, egyedi tartalmakkal tudjuk megszólítani vásárlóinkat. 

A vásárlóknak fontos, hogy egy olyan céget válasszanak, ami egy krízishelyzet idején is folyamatosan jelen volt, plusz megbízhatóan és pontosan informálta a közönségét.

vatican 1136071 1280

ÓRIÁSI A REKLÁMZAJ

Minden médiából ömlenek az üzeneteket, hirdetések.

Az emberek azzal kötnek üzletet, akit ismernek, akit kedvelnek, és akiben megbíznak.

Vásároltak már nálad, ügyfeleid, igénybe vették a szolgáltatásaidat. Használd ki és építsd tovább a feléd irányuló bizalmat. Nem elég lobogtatni az ajánlatot, minden kapcsolatot végig kell vinni a lezárásig. 

 

KELL? – NEM KELL? azaz LOST? vagy WON?

nem a reklámkiadást kell növelni, hanem

a célpiacot pontosítani, fókuszolni

pozicionálj

Mennyi idő és Mennyibe kerül?

A szükséges kivitelezési idő és az ár nagymértékben függ a rendelkezésünkre bocsátott
címállományok minőségétől, nagyságától, valamint
a küldött tartalmaktól és az igényektől.

Akár 24 órán belül!

akar 24 oran belul 1

feldolgozzuk és beépítjük a rendszerbe, javaslatot teszünk a kapcsolatok  különböző szempontok szerinti szortírozására

biztosítunk olyan naprakész céges címeket, amelyek megfelelnek a GDPR előírásainak (darabáras szolgáltatás)

javaslatot teszünk annak emészthetővé tételében, stilizálásában, helyesírás ellenőrzésében

az általad megadott fő irányvonalak mentén megírjuk neked

annak színvilágát, főbb elemeit (pl. logó, betűtípus) beépítjük a levél sablonba

elkészítjük neked a hírlevél sablonját, szerkezetetét

 

az az ideális eset, elmondod nekünk, és azonnal munkához látunk, és ha van jobbító javaslatunk, megtesszük.

felmérjük az erősítendő pontokat, közösen meghatározzuk a célpiacod, a megszólításuk optimális módját, formáját, időpontját

 

CSOMAGOK (alapból = 1 kampány, igény esetén bővüLő szolgáltatás

ALAP

1 kampány
99.000 - 250.0000
  • Kommunikációs terv
  • Címlista rendszerbe integrálása
  • 1 hírlevélsorozat (6 levéllel)
  • Illusztrációk
  • Hírlevélsorozat arculat
  • Feliratkozó form elkészítése
  • Feliratkozó form beépítése
  • Automata és CRM levelek, üzenetek
  • Leiratkozók stb .. listára
  • Hírlevélrendszer bérleti díja***
  • Levelek időzített kiküldése
  • Statisztika
A legprofibb

FULL SERVICE

Bátran hátradőlhetsz
99.000 - 250.0000
  • Kommunikációs terv
  • Címlisták feldolgozása, tisztítása*
  • Címlista szegmentálása
  • Címlista rendszerbe integrálása
  • 1 hírlevélsorozat (6 levéllel)
  • Illusztrációk
  • Hírlevélsorozat arculat
  • Feliratkozó form elkészítése
  • Feliratkozó form beépítése
  • 1 kapuoldal
  • Automata és CRM levelek, üzenetek
  • Leiratkozók stb .. listára
  • Hírlevélrendszer bérleti díja***
  • Levelek időzített kiküldése
  • Statisztika
Legkedveltebb

FULL SERVICE

Bátran hátradőlhetsz
99.000 - 250.0000
  • Kommunikációs terv
  • Címlisták feldolgozása, tisztítása*
  • Címlista szegmentálása
  • Címlista rendszerbe integrálása
  • 1 hírlevélsorozat (6 levéllel)
  • Illusztrációk
  • Hírlevélsorozat arculat
  • Feliratkozó form elkészítése
  • Feliratkozó form beépítése
  • 1 kapuoldal
  • Automata és CRM levelek, üzenetek
  • Leiratkozók stb .. listára
  • Hírlevélrendszer bérleti díja***
  • Levelek időzített kiküldése
  • Statisztika
A legprofibb

MiÉRT PONT
VELÜNK?

Mert MI már bizonyítottunk és jó sakkjátékosok vagyunk. 

Szerintünk ugyanis a marketing nem egy weboldal. Nem egy arculat. Nem egy hirdetés. Nem egy poszt.
A marketing STRATÉGIA. Megfontolt lépések egymásutánja, melynek végén a látogatóból elégedett, visszatérő vásárló lesz.

Miben vagyUnk mások?

Stratégiai gondolkodásmód – Tapasztalat – Ügyfélközpontúság – Barátságos légkör – Folyamatos szakmai tanácsadás – Maximális figyelem

 

NEM EGYSZEMÉLYES, 12 HETES TANFOLYAMOT VÉGZETT „MARKETING-KIVITELEZŐ” VAGYUNK.

MINDEN PROJEKTEN OLYAN (BELSŐS ÉS KÜLSŐS TAGOKBÓL ÁLLÓ) CSAPATTAL DOLGOZUNK, AKIK TÖKÉLETESEK AZ ADOTT CÉL HATÉKONY MEGVALÓSÍTÁSÁRA

 

AZ ORSZÁGBAN AZ ELSŐK KÖZÖTT, 1995-BEN KÉSZÍTETTÜK AZ ELSŐ HONLAPUNKAT. 

25 ÉV TAPASZTALATÁT TUDJUK MUNKÁRA FOGNI ÜGYFELEINK MÁRKAISMERTSÉGE, FORGALMÁNAK NÖVELÉSE ÉRDEKÉBEN

 

MINDIG A NAGYOBB KÉPET NÉZZÜK: FOLYAMATOKBAN ÉS STRATÉGIÁKBAN GONDOLKOZUNK. EGYEDÜLÁLLÓ INFORMATIKAI RENDSZEREK TÁMOGATJÁK AZT, HOGY AZ ELŐRE TERVEZETT MUNKAFOLYAMATAINK ÓRAMŰPONTOSSÁGGAL HALADJANAK, ÍGY MINDEN ÜGYFELÜNKET KIEMELKEDŐ SZÍNVONALON TUDJUK KISZOLGÁLNI

 

AZ ONLINE KÖRNYEZET FOLYAMATOSAN VÁLTOZIK. ÉPPEN EZÉRT CSAK AZ ELMÚLT HÁROM HÓNAPBAN TÖBB SZÁZEZER FORINTOT KÖLTÖTTÜNK KÉPZÉSRE, OKTATÁSRA. 

A TRENDEKET, ESZKÖZÖKET, MÓDSZEREKET, ALGORITMUSOK VISELKEDÉSÉT FOLYAMATOSAN FIGYELJÜK

 

Akiknek mÁr segítettünk

Teljes marketing project management (márkaépítés, on-line és off-line marketing) – Adatbázis alapú, dinamikus portálok – Alkotói honlapok – Webáruházak – Elektronikus katalógusok – Karitatív honlapok – MLM hálózatépítő portálok – DM és hírlevél sorozatok – CRM

 

Glansya Fényszerviz
A MI Otthonunk – folyóirat online verzió
ABoltokBoltja
Adrienne Gyógykuckó Algologie
Alkony Pannónia Biztosítás
A-ZS.HU
Belvárosi Színház
Bognár Ferenc –  duguláselhárítás
Csiziredőny
Dr. Farkas Tibor – szexuálpszichológia
Európai füzetek
Játékkalauz webáruház
Foldatoy webáruház Fruttanatura
Gyarmathy Lívia filmrendező Happy Kids International Hevér Zoltán rendező
Home Program
Interarc

Párbeszéd az emberért
Petneházy Horse Center
Pingvin Kindergarten
PR Herald
Remény a leukémiás gyerekekért
Rent 2 Own
RS-Components
Sárkányvár Playground Sikerindikátor
Sky Magazin / Média Technika Szalay Zoltán rajzfilmkészítő SZIKOMA 1999
SZIKOMAT 2000
Trionfilm
Tünde Zsoltai belsőépítész Zebra film
Zoltán Sróf autókonstruktőr

 

International Star Registry Interoperett
Jankovics Marcell rendező
Játéktár webshop
Joe Horváth thai-chi
Krizbai Judit filmrendező
Luxury VIP Residence
Magic Management
Magyar Ágnes dramaturg
Magyar Építőművészet folyóirat
Magyar Fimlaboratórium
Magyar Iparművészet folyóirat
Magyar Művészeti Akadémia
Magyar Operatőrök Társasága
Media Guide – THE BIG BOOK
Mikkamakka Playground
Open Gates Hungary
OTP Lakástakarékpénztár
Pannóniafilm

 

Szakterületeink szolgáltatásaink

Hiszünk abban, hogy a teljes marketing terület egy kézben tartásával jelentősen jobb eredmények érhetőek el. Ezért fektettünk komoly energiát abba, hogy minden részterületen legyen belsős, vagy külsős szakemberünk.

STRATÉGIA
MÁRKASTRATÉGIA FELFEDEZÉS ÉS KUTATÁS FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY MÁRKASTRATÉGIA ÉS FELÉPÍTÉS POZÍCIONÁLÁS
TARTALOM STRATÉGIA
MARKETING KAMPÁNYOK

 

ARCULAT ÉS DIZÁJN
MÁRKAÉPÍTÉS ÉS ÚJJÁÉPÍTÉS
LOGÓ ÉS MÁRKARENDSZEREK
ARCULATI KÉZIKÖNYV
KOMMUNIKÁCIÓ
TERMÉKCSOMAGOLÁS
IKONOGRÁFIA

 

DIGITÁLIS FEJLESZTÉS
WEBOLDALFEJLESZTÉS
WEBSHOP FEJLESZTÉS
FELHASZNÁLÓI FELÜLET
PROTOTÍPUS KÉSZÍTÉS
EGYEDI KERETRENDSZEREK
TARTALOMKEZELŐ RENDSZER
KÖZÖSSÉGI MÉDIA KEZELÉS
ÜGYFÉLKAPCSOLATI RENDSZEREK
VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZEREK

 

TARTALOMFEJLESZTÉS
SZÖVEGÍRÁS
KÉPSZERKESZTÉS
ILLUSZTRÁCIÓ
GRAFIKAI MUNKA

 

Többet akarok profitálni a címlistámból

Érdekel az e-mail marketing szolgáltatás

Szeretnék egy fáradhatatlan, profi titkárnőt, akit betanítva, munkára készen kapok és aki ezentúl nekem dolgozik a nap 24 órájában