Hírlevél és körlevél sablonok

slider media guide hirlevel sablonok 1920x1080 MG refik scaled

Ha már hírlevél, akkor az legyen csakis profi.

Tucatnyi e-mail generátor, editor létezik, nyálcsorgató hírlevél és körlevél sablonok ezrei várják a felhasználókat. De vajon egy vállalkozónak mennyi ideje, energiája van arra, hogy ezeket megtanulja, begyakorolja, illusztrációkat válogasson hozzá és a tartalmat is megírja?  Ezt a terhet (is) levesszük a válláról. 

Rendezvény, koncert ajánlóra akár egy vadabb, a megszokottól eltérő, fiatalos stílus is elfogadható. Némi animáció sem árt a dinamizmus szemléltetésére.

Szinte nincs egy olyan vállalkozás, üzlet sem, amely ne szeretné kihasználni a karácsonyi ünnepek adta ajándékozási őrületet. Óriási a reklámzaj, nagy a konkurencia, akcióinkról ügyfeleink, vásárlóink értesítése hírlevélben, körlevélben a kommunikáció egyik legköltséghatékonyabb módja.

Az egy-egy időszakra vonatkozó kedvezmények mindig megmozgatják a vásárlók fantáziáját, főképpen, ha ismerik a kedvenc boltjuk szokásait. Ki ne lesné árgus szemekkel, hogy a kedvenc, kiszemelt terméket nem kapja-e meg valahol olcsóbban például Black Friday idején?

Ha gyermekeknek szánt termékei, szolgáltatásai vannak érdemes az ő stílusuknak, hangulatuknak megfelelő levélben közreadni termék- vagy szolgáltatás ajánlónkat.

Óriási a reklámzaj.
A tömegből ki kell tűnni.

Ha webáruházzal rendelkezünk érdemes vonzó, ízléses módon felhívni a törzsvásárlóink figyelmét akciós ajánlatainkra. 

Minden évben kiváló alkalom az ügyfeleink megszólítására a közelgő új esztendő köszöntése. Ha esetleg ebből az alkalomból még ajánlatunk is van, az hab a tortán. De ha csak köszönteni szeretnénk őket, akkor is elengedhetetlen eleme a levelünknek a logónk, elérhetőségeink!

Ünnepből van sok, egész évben. Új év, Valentin nap, nőnap, húsvét, anyák napja, black friday, mindenszentek, advent, mikulás, karácsony, szilveszter. Mind jó alkalom arra, hogy köszöntsük vendégeinket, ügyfeleinket, vásárlóinkat. Hetente megjelenő hírlevélsorozatban is feldolgozhatjuk 1-1 szezonális kategória termékeit.

Bizonyos területeken, a célközönség ízléséhez igazodóan bátran elrugaszkodhatunk a megszokott, sablonos, már-már unalmas hírlevelektől és merjünk kihívó, meghökkentő, merész módon kommunikálni. Tűnjünk ki a tömegből!

Többet akar profitálni a címlistájából?

email 3249062 640

Érdekli az e-mail marketing szolgáltatás?

Szeretne egy fáradhatatlan, profi titkárnőt, akit betanítva, munkára készen kap és aki ezentúl ÖNNEK dolgozik
a nap 24 órájában?

Leave a Comment