Komplex arculattervezés

A konzisztens kreatív jelentősége a marketingben

A konzisztens kreatívok jelentősége az arculatban 3. rész

Az olvasóban az “AHA” élmény kiváltása olyan kihívást jelent folyamatosan a vállalkozókban, hogy komoly figyelmet kívánnak.

Előző cikkemben a konzisztens kreatívokról kezdtem el egy kis szösszenetet.

A konzisztencia (vagy szebben, magyarul egységesség) vissza kell, hogy köszönjön minden felületünkön.

  1. Honlapunkon
    • annak fejlécében
    • a faviconban
  2. Közösségi média felületeinken
    • a coverban
    • profilképben
  3. Szórólapjainkon
  4. Árlistáinkban
  5. Bérleteinken
  6. Ajándékutalványainkon

 

Facebook BOLT – “Arc- és testkezelések”

Ügyfelem vendégkörének nagy százaléka nem a weboldalát bújja, hanem a közösségi média felületeit. Létrehoztam tehát neki egy BOLTOT a facebook oldalán.
https://www.facebook.com/pg/premium.testkezelesek.budapest/shop

Kapcsolódó bejegyzések

Leave a Comment