A konzisztens kreatív jelentősége a marketingben

Profiként a közösségi médiában

A bizalom az egyik legfontosabb tényező az ügyfél döntésében, hogy kinél szerzi be a terméket, vagy kinél igényli a hőn vágyott szolgáltatást,  amire szüksége van. A figyelmet felkeltő képes posztok a közösségi médiában segíthetnek kitűnni a reklámzajból – ha jól csináljuk (tartalom, kép és időzítés)

Közel egy évtizede készítünk kreatív sorozatokat, amelyekben törekszünk a konzisztenciára. Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin, Google Business, Twitter … a formátum nekünk nem gond! Ha MOST, AZONNAL kell, akkor is keress bennünket, elképzelhető, hogy meglesz.

 

Komplex arculattervezés

A konzisztens kreatívok jelentősége az arculatban 3. rész

Az olvasóban az “AHA” élmény kiváltása olyan kihívást jelent folyamatosan a vállalkozókban, hogy komoly figyelmet kívánnak.

Előző cikkemben a konzisztens kreatívokról kezdtem el egy kis szösszenetet.

A konzisztencia (vagy szebben, magyarul egységesség) vissza kell, hogy köszönjön minden felületünkön.

  1. Honlapunkon
    • annak fejlécében
    • a faviconban
  2. Közösségi média felületeinken
    • a coverban
    • profilképben
  3. Szórólapjainkon
  4. Árlistáinkban
  5. Bérleteinken
  6. Ajándékutalványainkon

 

Facebook BOLT – “Arc- és testkezelések”

Ügyfelem vendégkörének nagy százaléka nem a weboldalát bújja, hanem a közösségi média felületeit. Létrehoztam tehát neki egy BOLTOT a facebook oldalán.
https://www.facebook.com/pg/premium.testkezelesek.budapest/shop

Érdeklődöm a szolgáltatásaik iránt