Ne fizess reklámért, ha ingyen is megtalálnak – a bűvös SEO

SEO - keresőoptimalizálás

Tartalom és kép SEO – A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti. Ráadásul “normál” avagy nem fizetett keresési eredményekben. Miért fontos a tartalom és kép SEO? Ebben a bejegyzésünkben is a bűvös SEO-ról lesz szó. Általánosságban minél előbb és minél többször jelenik meg egy oldal a találati listában, annál több látogatást szerez a kereső használóitól. A SEO különböző területeket célozhat meg, mint például a képkeresés, videókeresés, helyi keresés vagy tudományos keresés, újságcikk-keresés avagy iparág-specifikus keresés. Tehát tartalom és kép SEO.

Előszöris, tisztázzuk: internetes marketing stratégiaként a SEO figyelembe veszi

  • a keresőmotorok működését,
  • az emberek keresési hajlamát,
  • a keresési szavakat vagy kulcsszavakat,
  • a célközönség preferált keresőit.

Ugyanakkor egy weblap optimalizálása állhat

  • a tartalmának szerkesztéséből és
  • a HTML-kódjának szerkesztéséből,
  • a kulcsszó relevanciájának növelése és
  • az indexelés megkönnyítése érdekében.

Másképp megközelítve a SEO rövidítés a keresőoptimalizálókra (angolul “search engine optimizers”) is vonatkozhat, akik a keresőoptimalizálást elvégzik.

A keresőoptimalizálók a SEO-t mind külön projektként, mint egy marketingkampány részeként is szolgáltathatják. A SEO taktikák a weblap fejlesztésébe és dizájnolásába is beépíthetők.

Röviden: a keresőbarát kifejezés az olyan CMS-ekre, weboldalakra, menükre, képekre, videókra, online boltokra használható, amelyeken elvégezték a keresőoptimalizálás folyamatát.

Fontos megjegyezni, hogy habár a kereső cégek maguk is támogatják a SEO azon formáját, ami segíti az oldalak sikeres feltérképezését, de számos keresést befolyásoló tényező üzleti titok. Így

sok esetben a SEO munka megfigyelésre, statisztikákra és ezekből levont következtetésekre szorítkozik, nem pedig a vállalatok által megadott hivatalos ismeretanyagra.

Ennek következménye az is, hogy folyamatban lévő fejlesztések visszacsatolási hiánya miatt egyes közvetetten bizonyított működési mechanizmusok nem biztos hogy érvényesek lesznek évek múlva is. A keresőoptimalizáció területén szükséges a folyamatos kutatások és vizsgálatok végrehajtása és figyelemmel követése.

Forrás: Wikipedia

SEO – keresőoptimalizálás a tartalomban és a képekben, hogy első legyél a keresők találati listáján. Tehát az eredmény legyen: előrekerülés, ingyenesen.

On-line marketing: a tartalom a király
SEO – keresőoptimalizálás a tartalomban és a képekben, hogy első legyél a keresők találati listáján. Tehát az eredmény legyen: előrekerülés, ingyenesen.

Kapcsolódó bejegyzések

Leave a Comment